Jednostka sterująca silnikiem ma wgrane oprogramowanie inicjujące aktywną regeneracje, czyli wypalanie DPF poprzez dodatkowy dotrysk paliwa

Że działa to wiem, bo podczas testowania układu dioda 1x błyśnie. Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Większość mojej jazdy to miasto i dlatego postanowiłem założyć dodatkową kontrolkę sygnalizującą wypalanie filtra. Uzytkownik musi umieć zaobserwować wypalanie DPF http://dpf-warszawa.pl/, dzięki czemu ograniczy ryzyko ewentualnych problemów do minimum. Jednostka sterująca silnikiem ma wgrane oprogramowanie inicjujące aktywną regeneracje, czyli wypalanie DPF poprzez dodatkowy dotrysk paliwa. Podczas płukania zostają całkowicie usunięte wszystkie pozostałości węgla, sadzy i popiołu. Wypalanie DPF powinno być poprzedzone dokładną diagnostyką silnika w celu sprawdzenia co jest faktyczną przyczyną blokowania przez ECU oczyszczania filtra. I nawet ten przycisk nie pomaga, bo cóż nam po przycisku, kiedy zainicjowane wypalanie nagle się przerwie, na przykład gdy zmienią się parametry –. Z tego co zauważyłem to nie słychać jakiejś większej różnicy w pracy silnika jak i też nie wzrosło znacząco chwilowe spalanie ale to akurat trudno ocenić bo warunki jazdy były zmienne. Wypalanie DPF polega na wspomnianej wcześniej jeździe na dłuższym odcinku drogi, utrzymując stałe obroty silnika. Wypalanie serwisowe (z reguły. W B7 słychać raz po raz wentylator i wypalanie na postoju po wyłączeniu samochodu, ale ani razu nie zapaliła mi się ta kontrolka pomimo, iż jeżdżę przeważnie w mieście. Ja podpiąłem się pod lampkę w schowku pasażera i po włożeniu dłoni za klamkę od razu pokazuje napięcie i nie gaśnie podczas rozruchu silnika. Powodują że użytkowanie diesla psuje całą frajdę jazdy samochodem. 100 km i już włącza mi się wypalanie filtra,. Jazdy tylko w cyklu miejskim. Zbyt częste wypalanie DPF może doprowadzić do uszkodzenia czujników temperatury i do stopienia lub popękania wkładu filtra. Samoczynne wypalanie filtra raczej nie jest sygnalizowane kontrolką. Właśnie zaczynam 4 rok jazdy samochodem i pomimo (? Dzisiaj miałem okazję zaobserwować działanie kontrolki podczas wypalania filtra. Ja planuję dołożyć obok fabrycznej kontrolki swoją kontrolkę w innym kolorze tak by wypalanie filtra świeciło. Jak zapaliła się kontrolka to pewnie zbyt często wypalanie było przerywanie i komp zasygnalizował kontrolką aby przeprowadzić poprawnie i do końca cały proces co opisano w instrukcji. Czy filtr DPF nie powinien wypalić się samoczynnie podczas jazdy z dużą prędkością? Usługę tą możemy wykonać w pojazdach ze sprawnym filtrem w którym jedynie została przekroczona ilość sadzy co uniemożliwia wypalenie filtra podczas normalnej jazdy. Sterownik silnika rozpoznając odpowiednie warunki zainicjuje wypalanie zanieczyszczeń z filtra DPF zgodnie z założoną przez producenta procedurą. Gasząc silnik podczas wypalania po prostu przerywasz jego proces. Specjalny preparat działa głęboko wewnątrz struktury filtra, rozpuszcza większość pozostałości węgla, sadzy i popiołu które następnie zostają usunięte z filtra podczas procesu wypalania. Jeżeli wypalanie serwisowe DPF nie będzie w stanie poradzić sobie z zanieczyszczeniem, wówczas konieczna będzie regeneracja lub wymiana.